Skrevet av: Kristin og Line, kundebehandlere hos Blivakker.no

Vår kundeservice avdeling er bygget opp på godt samarbeid og mye glede. Vi starter alltid dagen med riktig innstilling, vi skal være tilstede for kunden og gjøre det beste ut av alle situasjoner.
Vi setter stor pris på alle kundene våre og vi ønsker selvsagt at alle skal få den hjelpen de trenger. Kundesaker blir behandlet via «Min side», epost, chat, telefon og sosiale medier.
Teamet vårt er tilgjengelig på telefon fra 10:00-17:00 mandag – torsdag og 10:00-15:00 på fredager.
Vi får forskjellige henvendelser som både er utfordrende og mindre utfordrende, men viktigst av alt er at alle henvendelser blir behandlet seriøst.
Saker som blir sett på som de mest utfordrende, blir tatt opp samlet med flere kundebehandlere for innspill til den beste løsningen.
Under ser dere punkter som er typiske henvendelser vi får i løpet av en normal arbeidsdag;
- Hei, kan dere endre leverings adressen min da jeg har klart å skrive feil
- Hei, jeg har mottatt andre produkter i forhold til min opprinnelige bestilling
- Hei, når får dere dette produktet inn igjen på lager?
- Hei, kan dere få inn dette produktet på Blivakker.no ?
- Hei, jeg har ikke mottatt ordrebekreftelsen, er alt i orden med min bestilling?
- Hei, kan jeg bli sponset av dere?
- Hei, jeg glemte å legge inn rabattkoden på ordren min, kan dere fikse?
- Hei, kan jeg få sporingen på min pakke?
- Hei, jeg har mistet min faktura, kan dere sende meg en kopi?
- Hei, jeg har lagt inn feil produkt på min ordre, kan dere endre den?
- Hei, jeg angrer på kjøpet, hvordan returnerer jeg?
Mange tror kanskje at å jobbe på et kundesenter er ensformig, at vi sitter mye stille, snakker i telefon og er på datamaskinen
Ja vi gjør mye av dette men vårt arbeid inkluderer også mye variasjon. Det er ofte slik at vi må på lageret for å sjekke produkter, samt returer som vi personlig sjekker og går gjennom.
Vi har også god kommunikasjon og samarbeid med de andre avdelingene og vi tar ofte en tur til dem for å spør om råd og hjelp.
I rolige perioder får vi også mulighet til blir mer kunnskapsrike og vi bidrar med annet arbeid.
Til slutt ønsker vi å dele kundeservice sine topp 5 produkt favoritter. Du finner opplysninger om produktene i link under hvert bilde, og alle produktene får du selvfølgelig kjøpt hos oss.
I forbindelse med dette ønsker vi på kundeservice personlig å gi deg en rabattkode på 100 kroner i avslag på kjøp over 699 kroner. Rabattkoden er gyldig kun i Oktober 2018 og kun en gang per kunde. Rabattkoden dere kan benytte dere av er: bloggbv

En 100% vegansk shampo spesielt utviklet for å ivareta og beskytte blondt hår.
ByNoor Violet Toning Shampoen bidrar til å friske opp og vedlikeholde kalde nyanser i naturlig, farget eller lysnet hår.
Balsam i samme serie finner du her ByNoor Violet Toning Balsam

Loose Setting Powder Translucent
Et lysreflekterende, ultralett finish pudder som gir sminken din en perfekt finish.
Translucent nyansen passer alle hudtyper, og blandes perfekt inn i huden ved påføring for å gi en silkemyk finish på huden.

Olaplex Hair Perfector No. 3 er en pleiende og nærende behandling til hjemmebruk som styrker håret.

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Tame & Frame Tinted Brow Pomade
Med dette fantastiske produktet kan du perfeksjonere brynene dine, for å definere ansiktet ditt. Du kan dekke til alle feil, evt bygge på bryn dersom du mangler hår.
Håper dere likte innlegget og ønsker dere flere innlegg fra oss på kundeservice kan dere legge igjen en kommentar til oss i kommentarfeltet 😊 Hilsen Kristin og Line
